ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΔΩΡΕΑ

Translate

Η ιστορία απαντά σε όσους θέλουν να "κλέψουν" τον Ελληνισμό.

 Η γνωστή - άγνωστη ιστορία που δεν θέλουν οι εχθροί του Ελληνισμού να γνωρίζουμε είναι απλή και μπορεί να κλείσει το στόμα σε κάθε μικρό και ανόητο που ψάχνει τρόπους να κλέψει κομμάτια της Ελλάδας για να αποκτήσει αξία. 


Η θεωρία που υποστηρίχτηκε στις αρχές του 20ου αιώνα από τους ιστορικούς E. Meyer και K. J. Beloch ότι οι Έλληνες ήρθαν στην περιοχή μας στα τέλη της 3ης π.Χ. χιλιετίας ,επιβεβαιώθηκε από πολλούς αρχαιολόγους,με σημαντικότερες τις μελέτες των C. Blegen και J. Caskey. Ο πρώτος απέδειξε το 1926 ότι η Πρώιμη Εποχή του Χαλκού στην Ελλάδα (Πρωτοελλαδική), στις Κυκλάδες (Πρωτοκυκλαδική) και στην Κρήτη (Πρωτομινωική) ήταν πρωτοελληνική εποχή, βασιζόμενος στο επιχείρημα ότι οι αρχαιολογικές θέσεις στην ηπειρωτική Ελλάδα, τις Κυκλάδες και την Κρήτη, παρουσιάζουν στρώματα τα οποία αναγόμενα στην Πρώιμη Εποχή του Χαλκού όπου επικρατούσαν προελληνικά τοπωνύμια. Ο Caskey πρότεινε (1960, 1964, 1965, 1971, 1974) την θεωρία ότι οι Πρωτοέλληνες θα είχαν φτάσει στην Ελλάδα σε δύο κύματα. Από το πρώτο θα καταγόταν η Πρωτοελλαδική III και από το δεύτερο η Μεσοελλαδική. Την άποψή του ενστερνίστηκαν οι N. G. L. Hammond, F. Schachermeyr, E. J. Holmberg 
κ.α. ανάμεσά τους και ο Μ. Β. Σακελλαρίου το 1980.
Αν και προσωπικά θεωρώ πως τα παραπάνω είναι μια προσέγγιση που βασίζεται στην λανθασμένη θεωρία της ινδοευρωπαϊκής καταγωγής και δεν λαμβάνει υπ' όψιν τα ευρήματα του Άρη Πουλιανού και συγκεκριμένα τα ευρήματα στο σπήλαιο των Πετραλώνων Χαλκιδικής με κύριο εύρημα το κρανίο του αρχάνθρωπου που χρονολογήθηκε απο τον ίδιο ως 750.000 ετών, ο γερμανός καθηγητή Μπράιντιγκερ, ο οποίος παρουσίασε τα πορίσματά του στο 7ο Διεθνές Συνέδριο Ανθρωπολογίας στη Μόσχα τον Αύγουστο του 1964. Κατά τον Μπράιντιγκερ, το κρανίο πιθανότατα είχε πέσει στη σπηλιά από κάποια ρωγμή και η ηλικία του δεν ξεπερνούσε τα 70.000 χρόνια. Παρόλα αυτά, ήταν ένα εύρημα ύψιστης σημασίας. Μέχρι τότε, ο ελλαδικός χώρος θεωρούταν «ανθρωπολογικά νεκρός», καθώς ποτέ δεν είχαν εντοπιστεί άλλα παλαιοντολογικά απολιθώματα. Επιπλέον, οι επιστήμονες θεωρούσαν ότι η Ελλάδα είχε αρχίσει να κατοικείται από ινδοευρωπαϊκούς πληθυσμούς μόλις λίγες χιλιάδες χρόνια πριν. Κυριαρχούσε , δηλαδή, η πεποίθηση ότι οι Έλληνες δεν αποτελούσαν αυτόχθονο φύλο που μάλλον καταρρίπτεται και οι Έλληνες είναι αυτόχθονες για πάνω από 70.000 χρόνια.


Αλλά ας πάμε σε νεότερες εποχές ( τα χιλιάδες χρόνια για τον Ελληνισμό θεωρούνται νεότερα) και ας δούμε την προέλευση του ονόματος μας.

 
Πρώτα θα ξεκινήσουμε με το Γραικός, κατά την αρχαία Ελληνική μυθολογία ο Γραικός ήταν ήρωας, γιος της Πανδώρας και του θεού Δία, οι Γραικοί ήταν φυλή της Βοιωτίας που μετανάστευσε στην Ιταλία τον 8πχ αιώνα, . Ο Όμηρος, κατά την απαρίθμηση των βοιωτικών δυνάμεων στην Ιλιάδα (Κατάλογος των Νηών), παρέχει την πρώτη γραπτή αναφορά για μια πόλη της Βοιωτίας με το όνομα Γραία και ο Παυσανίας αναφέρει ότι Γραία ήταν το όνομα της αρχαίας πόλης της Τανάγρας. Η Κύμη, πόλη δυτικά της Νεάπολης και νότια της Ρώμης, ιδρύθηκε από Κυμείς και Χαλκιδείς, καθώς και κατοίκους της Γραίας. Στην επαφή τους με τους Ρωμαίους ίσως και να οφείλεται η λατινική ονομασία Graeci για όλες τις Ελληνόφωνες φυλές.Η σύγχρονη αγγλική λέξη Greek προέρχεται από τη λατινική Graecus, η οποία με τη σειρά της προέρχεται από την Ελληνική Γραικός.
Στην Ιλιάδα του Ομήρου, οι Ελληνικές συμμαχικές δυνάμεις περιγράφονται με τρία διαφορετικά ονόματα: Αργείοι, Δαναοί και Αχαιοί, και όλα με την ίδια έννοια. Από τα παραπάνω ο πρώτος τύπος χρησιμοποιείται 170 τουλάχιστον φορές, ο δεύτερος 148 και ο τρίτος 598 φορές.
Οι Αργείοι είναι πολιτικός όρος που προέρχεται από την αρχική πρωτεύουσα των Αχαιών, το Άργος. Οι Δαναοί είναι το όνομα που αποδίδεται στη φυλή που εξουσιάζει αρχικά την Πελοπόννησο και την περιοχή κοντά στο Άργος. Αχαιοί ονομάζεται η φυλή που, ενισχυμένη από τους Αιολείς, κυριάρχησε πρώτη στα ελληνικά εδάφη, επικεντρωμένοι γύρω από την πρωτεύουσά τους, τις Μυκήνες.
Η λέξη Έλληνες με την ευρύτερη σημασία της απαντάται για πρώτη φορά σε μια επιγραφή αφιερωμένη στον Ηρακλή για τη νίκη του στις Αμφικτυονίες και αναφέρεται στην 48η Ολυμπιάδα (584 π.Χ.). Φαίνεται πως παρουσιάστηκε τον 8ο αιώνα π.Χ. με τους Ολυμπιακούς Αγώνες και σταδιακά καθιερώθηκε μέχρι τον 5ο αιώνα π.Χ. Μετά τον πόλεμο εναντίον των Περσών, αναρτήθηκε επιγραφή στους Δελφούς για τη νίκη εναντίον των Περσών η οποία υμνεί τον Παυσανία ως αρχηγό των Ελλήνων. Η συνείδηση της πανελλήνιας ενότητας προωθείτο μέσω θρησκευτικών εκδηλώσεων, με σημαντικότερη τα Ελευσίνια Μυστήρια, στην οποία οι μυημένοι έπρεπε να μιλούν Ελληνικά, και βέβαια μέσω της συμμετοχής στους τέσσερις Πανελλήνιους Αγώνες, όπως ήταν οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Απαγορευόταν η συμμετοχή στις γυναίκες και στους μη-Έλληνες.Η ονομασία Έλληνας απέκτησε θρησκευτική σημασία στους πρώτους χριστιανικούς αιώνες μέχρι και το τέλος της πρώτης χιλιετίας, διάστημα κατά το οποίο διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία. Καίρια ήταν η επαφή με τον Ιουδαϊσμό, καθώς κληροδότησε τη θρησκευτική διαφοροποίηση των ανθρώπων.                        

Ρωμίοι είναι η ονομασία με την οποία οι Έλληνες ήταν γνωστοί κατά τον Μεσαίωνα. Ενώ η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία εκχριστιανιζόταν, η θρησκευτική αλλοίωση του ονόματος Έλλην ολοκληρώθηκε. Στη διάρκεια εκείνης της περιόδου οι Έλληνες της Αυτοκρατορίας υιοθέτησαν την ονομασία Ρωμίοι, επειδή η προηγούμενη είχε χάσει την παλαιότερη σημασία της. Έτσι ενώ η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία εξελληνιζόταν, το όνομα των Ελλήνων εκρωμαϊζόταν. Το ξένο δανεικό όνομα αρχικά είχε περισσότερο πολιτική παρά εθνική σημασία, η οποία συμβάδιζε με την οικουμενική ιδεολογία της Ρώμης που φιλοδοξούσε να περικλείσει όλα τα έθνη του κόσμου κάτω από ένα αληθινό Θεό.       Στα κείμενα των λογίων του Βυζαντίου, όταν συνδιαλέγονται και όταν αναφέρονται στους ανθρώπους Ρωμίοι είναι η ονομασία με την οποία οι Έλληνες ήταν γνωστοί κατά τον Μεσαίωνα. Ενώ η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία εκχριστιανιζόταν, η θρησκευτική αλλοίωση του ονόματος Έλλην ολοκληρώθηκε. Στη διάρκεια εκείνης της περιόδου οι Έλληνες της Αυτοκρατορίας υιοθέτησαν την ονομασία Ρωμαίοι, επειδή η προηγούμενη είχε χάσει την παλαιότερη σημασία της. Έτσι ενώ η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία εξελληνιζόταν, το όνομα των Ελλήνων εκρωμαϊζόταν. Το ξένο δανεικό όνομα αρχικά είχε περισσότερο πολιτική παρά εθνική σημασία, η οποία συμβάδιζε με την οικουμενική ιδεολογία της Ρώμης που φιλοδοξούσε να περικλείσει όλα τα έθνη του κόσμου κάτω από ένα αληθινό Θεό.

Στα κείμενα των λογίων του Βυζαντίου, όταν συνδιαλέγονταν και όταν αναφέρονται στους ανθρώπους της εξουσίας, δεν μνημονεύονται Έλληνες, όχι γιατί δεν υπάρχουν αλλά γιατί δεν έχουν δικαίωμα μνημόνευσης. Ο μόνος που υφίσταται πολιτικά είναι ο Ρωμαίος, δεν λέγονταν Έλληνες, όχι γιατί δεν υπήρχαν αλλά γιατί δεν είχαν δικαίωμα να λέγονται έτσι. Ο μόνος που υφίσταται πολιτικά είναι ο Ρωμαίος. 

Μεγάλη συζήτηση γίνεται τα τελευταία χρόνια και για τον Μέγα Αλέξανδρο  αλλά πρέπει να δούμε κάποια βασικά στοιχεία για τον ίδιο που τελικά τον οδήγησαν να γίνει ο μεγαλύτερος στρατηγός όλων των εποχών αλλά και αντικείμενο αντιπαράθεσης όσους επιχειρούν να "κλέψουν" λίγο από την λάμψη του και το μεγαλείο του Ελληνισμού. 


Πατέρας του Μέγα Ο Αριστοτέλης (Αρχαία Στάγειρα384 π.Χ. - Αρχαία Χαλκίδα322 π.Χ.) ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος και επιστήμονας που γεννήθηκε στα Στάγειρα της Χαλκιδικής, στη Μακεδονία. Σε ηλικία 17 ετών εισέρχεται στην Ακαδημία του Πλάτωνα, στην Αθήνα, όπου παραμένει έως τα 37 του έτη. Εκεί συνδέεται τόσο με τον ίδιο τον Πλάτωνα όσο και με τον Εύδοξο, τον Ξενοκράτη και άλλους στοχαστές. ήταν ο Φίλιππος Β΄ ο Μακεδών, ο Φίλιππος Β΄ γεννήθηκε το 382 π.Χ. στην Πέλλα,Μετά τη δολοφονία του μεγαλύτερου αδελφού του, Αλέξανδρου Β', ο Φίλιππος στάλθηκε όμηρος στην Ιλλυρία ( κάτι λένε οι Αλβανοί για σχέση Μέγα Αλέξανδρου και Ιλλυρίων, αυτό μάλλον τους ξέφυγε) από τον Πτολεμαίο του Άλορου.Μετά την ήττα των Μακεδόνων από τους Θηβαίους με αρχηγό τον Πελοπίδα στη Θεσσαλία, ο βασιλιάς Αλέξανδρος ο Β' αναγκάστηκε να συνάψει συνθήκη και να παραδώσει 50 ομήρους στη Θήβα, περιλαμβανομένου και του Φιλίππου. Ενώ βρισκόταν στη Θήβα(368-365 π.Χ), ο Φίλιππος έλαβε στρατιωτική και διπλωματική εκπαίδευση από τον Επαμεινώνδα, έγινε στενός φίλος του Πελοπίδα και έμαθε όλες τις στρατηγικές του Ιερού Λόχου της Θήβας ο οποίος ήταν και αυτός που νίκησε τους μέχρι τότε αήττητους Σπαρτιάτες, εδώ μπορούμε να πούμε πως η στρατιωτική ικανότητα των Μακεδόνων ξεκινά από την στρατιωτική μεγαλοφυΐα του Επαμεινώνδα.       Επίσης κάτι που πρέπει να αναφέρουμε είναι πως ο Φίλιππος είχε παντρευτεί την Αυδάτη, δισέγγονη του Ιλλυριού βασιλιά της Δαρδανίας, Βαρδύλλη. Ωστόσο, αυτός ο γάμος δεν τον εμπόδισε να βαδίσει κατά των Ιλλυριών (και αυτό τους ξέφυγε τους Αλβανούς ιστορικούς αν και οι ίδιοι ξέρουν πως δεν έχουν καμία σχέση με τους Ιλλυρίας) το 358 π.Χ. και να τους νικήσει σε μια μάχη στην οποία σκοτώθηκαν περίπου 7.000 Ιλλυριοί (357)

Μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου ήταν η Ολυμπιάδα η οποία ήταν πριγκίπισσα των Μολοσσών. Οι Μολοσσοί ήταν αρχαίο ελληνικό ]φύλο που εγκαταστάθηκε στην Ήπειρο κατά τη διάρκεια των Μυκηναϊκών χρόνων. Σύμφωνα με την Ελληνική μυθολογία οι Μολοσσοί ήταν απόγονοι του επώνυμου ήρωα τους, του Μολοσσού, ενός από τους τρεις γιούς του Νεοπτόλεμου, γιου του Αχιλλέα και της Δειδάμειας. Μετά την πτώση της Τροίας, ο Νεοπτόλεμος μαζί με τον στρατό του εγκαταστάθηκαν στα Φάρσαλα της Θεσσαλίας(Ανδρομάχη Ευριπίδη). Ο γιος του Μολλοσός εγκαταστάθηκε στην Ήπειρο, όπου συνενώθηκαν με τον τοπικό πληθυσμό. Ο Μολοσσός κληρονόμησε το βασίλειο της Ηπείρου μετά τον θάνατο του Έλενου, γιου του Πριάμου και της Εκάβης, που είχε παντρευτεί την πρώην νύφη του Ανδρομάχη μετά το θάνατο του Νεοπτόλεμου. Ο Πλούταρχος αναφέρει, ότι σύμφωνα με κάποιους αρχαίους ιστορικούς ο πρώτος τους βασιλιάς ήταν ο Φαίδων, ένας από αυτούς που εγκαταστάθηκαν στην Ήπειρο με τον Πελασγό. Ο Πλούταρχος, επισημαίνει κιόλας, ότι ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα, εγκαινίασαν στην περιοχή των Μολοσσών την λατρεία του Δωδωναίου Δία. 

Δάσκαλος του Μεγάλου Αλεξάνδρου ήταν ο Αριστοτέλης (Αρχαία Στάγειρα, 384 π.Χ. - Αρχαία Χαλκίδα, 322 π.Χ.) ήταν αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος και επιστήμονας που γεννήθηκε στα Στάγειρα της Χαλκιδικής, στη Μακεδονία. Σε ηλικία 17 ετών εισέρχεται στην Ακαδημία του Πλάτωνα, στην Αθήνα, όπου παραμένει έως τα 37 του έτη. Εκεί συνδέεται τόσο με τον ίδιο τον Πλάτωνα όσο και με τον Εύδοξο, τον Ξενοκράτη και άλλους στοχαστές.

Τα παραπάνω εκτός από αδιάσειστα στοιχεία για την Ελληνική καταγωγή και συνείδηση του Μεγάλου Αλεξάνδρου μας οδηγούν και στους λόγους για τους οποίους ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν ο μεγαλύτερος στρατηγός και οραματιστής όλων των εποχών.                                                 

 Από τον πατέρα του πήρε την στρατιωτική ιδιοφυΐα, από την μητέρα του την ένδοξη και μυθική καταγωγή ( Αχιλλέας) και από τον δάσκαλο του την φιλοσοφία για να γίνει ένας κατακτητής που οι κατακτημένοι ένιωσαν για πρώτη φορά τι σημαίνει να ζεις με πολιτισμό  και ελευθερία, για αυτό τον λατρεύουν ακόμα και σήμερα μετά από χιλιάδες χρόνια. 

Οι Έλληνες μεγαλούργησε όσο ένιωθαν ελευθερία και γνώριζαν την καταγωγή τους, ανέπτυξαν κάθε σημαντικό στον Δυτικό και όχι μόνο κόσμο, μην ψάχνουμε να βρούμε τι φταίει για την σημερινή κατάσταση μας, δεν ζητάμε από κανέναν να μας αναγνωρίσει ποιοι είμαστε αλλά αυτοί θα πρέπει να είναι ευγνώμονες που υπήρξε ο Ελληνισμός. 

Όσο υπάρχει Ελλάδα θα υπάρχει και φώς. 

Προσοχή όμως Ελλάδα είναι ελευθερία, είναι γνώση και αξίες, το σκοτάδι ο φόβος και το μίσος για κάθε ομορφιά της ζωής είναι μακριά από τον Ελληνισμό, κανείς δεν μπορεί να σβήσει την  Ελλάδα αρκεί να φύγει από την άγνοια και τον ζόφο που μας επέβαλαν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: